Donderdag 23 juli - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu Donderdag 23 juli - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu

Donderdag 23 juli

Blijf op de hoogte en volg LieveenGeorges

23 Juli 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Laatste dag in yogyakarta. Wie een zènhotel zoekt, rumah martua...Mooi!
gisteren vernomen dat gemiddeld inkomen van een Javaan 80 a 1ook EUR is. En een echte doktersconsultatie kost 30 EUR...Dus heel wat beroep doen op alternatieve dingen. Een rijbewijs halen voor autorijden houdt 5 u les in, en dan volle bak het chaotische verkeer in. Toch ervaren we dat er veel verkeer is en raar maar waar veel goede verstandhouding. Geen middelvingers, geen gevloek, weinig getoeter! Wij zouden compleet over ons systeem gaan! In java wordt er hond gegeten, heb erover gepraat, en gezegd dat dat ondenkbaar is voor ons!!! Ons lievelingsdier!!! Zij beschouwen een hond eten als een kip eten. Vandaar dat ik enkel vegetarisch eet. Lekker! En voor mij geen lars of jefke op mijn bord!!!no way!!
deze nacht om 2 u vertrekken we met de nachttrein vanuit yogyakarta naar Malang in oost-java. Om 9 u morgenvroeg zijn we er, dus 7 u reizen.
van daaruit gaan we de Bromovulkaan bezoeken...weer eens benieuwd. Hogelijk is er niks meer te merken vd uitbarsting van die andere vulkaan op oost-java 14 dagen geleden. Voila dat was het voor vandaag. Kus. Lieve en Georges.

• 23 Juli 2015 - 07:26

Romina:

Ik zou alle vlees ook laten staan...grappig hoe je erover schrijft, heb moeten lachen :-) geniet ervan en nog een veilige reis!