Woensdag 29 juli - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu Woensdag 29 juli - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 juli

Blijf op de hoogte en volg LieveenGeorges

29 Juli 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag zijn we verhuisd. We dachten maar 3 dagen in Ubud te blijven, maar we krijgen er maar niet genoeg van:-)
Ons nieuw verblijf is Indira Cottage, vlakbij Monkey Forest...Weer eens schitterend!
in ons vorig hotel verbleven we midden in de rijstvelden. Hier is het anders, maar zeker ook heel mooi:-)
Vandaag heb ik een mooie chinese dame van 33 leren kennen, en we zaten meteen op dezelfde golflengte! Sometimes things happen for a reason:-)
Ze leeft al 15 jaar in Amerika, werkt daar. Haar ouders zijn ook Chinezenl maar wonen in Japan. En ze vertelde me dat ook zij de filosofie van de Japanse Marie Kondo ivm opruimen van dingen in je huis toegepast had, en ik ben daar volop mee bezig, ben het boek aan het lezen, "opgeruimd" van Marie Kondo . Betekent veel meer dan gewoon opruimen:-)
Ze is alleen op reis in Bali en raadde me een meditatiecursus aan. Laat dat gebouw nu net aan monkey forest liggen!!! Ben namiddag ernaartoe gegaan. 1,5 uur gemediteerd samen met een 40 tal anderen, alle rassen en leeftijden. Was heeeeel intens. Traantjes vloeiden onstopbaar maar het gaf zo een voldoening...niet normaal!
Georges is meegegaan, neen niet naar de meditatie, maar wel naar dat mooie zencompleks. Daar wat gegeten, allemaal ayurvedische dingen, ja ja, Georges ook! Hij had geen keuze:-) vond het heel fijn van hem dat hij mij gerust mijn ding laat doen. Ondertussen is hij in de buurt op verkenning gegaan. Is. Al 2 aapjes tegengekomen:-) Be careful, monkeys can cross the Road!
Morgen na het ontbijt gaan we de apen spotten. Blijkbaar komen ze naar alles wat blinkt of opvalt. "Watch your bag and hour sunglasses". Geen oorringen aandoen, en niet met je volle tanden lachen...dat is voor hun een vorm van agressie! Ok, we zien wel wat het wordt:-) Hoop alleen dat ze ons niet daar houden:-):-):-) Tot morgen, we zijn moe en gaan dus slapen.www

• 29 Juli 2015 - 19:30

Chris Arnauts :

slaapgoed mossel. Geniet van je vakantie