Aftellen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van LieveenGeorges Indonesie - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Lieve

Blijf op de hoogte en volg LieveenGeorges

01 Juli 2015 | Indonesië, Batavia

Dag lieve mensen, gekluisterd aan mijn zetelke met geblokkeerde rug, heb ik even de tijd om een blog op te starten, voor de reis die mijn man en ik gaan maken naar Indonesië.
Al vaker trokken we rond in Azië. De smaakmaker was met Pascal en Romina: ons eerste Aziëavontuur naar Thailand. Daar werden we verliefd. Op de mensen, de natuur, het eten, de cultuur en ... de ongekende rust, die wij hier niet kennen. Zen werd onze grote liefde. Na elk Azië-avontuur brengen we een stukje zen mee in os eigen lsoms te hectische leven. En wat nederigheid en eenvoud.
De tweede reis ging naar Maleisië en Borneo. Borneo was geweldig. Maleisië heeft mijn hart niet gestolen. En dan kwam Vietnam. Zeker de moeite waard. En nu dus naar Java en Bali. Geen luxe-avontuur, maar een avontuurlijke reis, en vertrekkend vanuit Jakarta. Dwars door Java en eindigen in Bali. We kijken er alvast naar uit en hopen dat onze ruggen wat stevigheid kunnen bijwinnen ondertussen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

LieveenGeorges

We houden van reizen en van rondtrekken. We houden van Azië. Daarom gaan we dit jaar naar Indonesië: Java en Bali. En we houden van elkaar ...

Actief sinds 01 Juli 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 2966

Voorgaande reizen:

01 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Juli 2015 - 08 Augustus 2015

Indonesië - Java en Bali

Landen bezocht: